יובל זוסמן / מנהלת ליגת העל בכדורסל | כדורסל ישראלי | עונת 2020-21 : מכבי סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 43:47 אחרי רבע שני בינוני, ובפתיחת המחצית השנייה יובל זוסמן ואות'לו האנטר הציגו יכולת נהדרת, מה שהעלה את הקבוצה ליתרון .

הכל על יובל זוסמן באתר טיים אאוט: זה קרה כשזכה עם נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל באליפות היבשת, בפעם הראשונה בהיסטוריה. יובל זוסמן היה אתמול (חמישי) אחד מהשחקנים הבולטים של אלבה ברלין בניצחון על האקסית, מכבי תל אביב. האתגר החדש באלבה ברלין (מתאימה לסגנון שלי), הפתיחה הרעה בליגה (הציפיות שלנו גבוהות . בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי:

הפורוורד הישראלי, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה של יאניס . ×' ירושלים - IBBA
×' ירושלים - IBBA from ibasketball.co.il
מתגעגע למשפחה בארץ, פחות לכדורסל | יובל זוסמן בריאיון. הכל על יובל זוסמן באתר טיים אאוט: הרבה אנשים הרימו גבה כאשר יובל זוסמן החליט בקיץ לעזוב את מכבי ת"א ולחתום באלבה ברלין. הפורוורד הישראלי, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה של יאניס . הסווינגמן המוכשר של נבחרת ישראל נפרד ממכבי תא וחובר לתמיר בלאט בשורות אלופת גרמניה #ליגת_ווינר_סל. הישראלי קלע את הסלים המשמעותיים ואף סימן . בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי: זה קרה כשזכה עם נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל באליפות היבשת, בפעם הראשונה בהיסטוריה.

חדשות תל אביב, כתבות וטורים.

בקיץ האחרון הפך יובל זוסמן לאלוף אירופה. הרבה אנשים הרימו גבה כאשר יובל זוסמן החליט בקיץ לעזוב את מכבי ת"א ולחתום באלבה ברלין. קבוצה נוכחית מכבי תא פלייטיקה. יובל זוסמן היה אתמול (חמישי) אחד מהשחקנים הבולטים של אלבה ברלין בניצחון על האקסית, מכבי תל אביב. האתגר החדש באלבה ברלין (מתאימה לסגנון שלי), הפתיחה הרעה בליגה (הציפיות שלנו גבוהות . הסווינגמן המוכשר של נבחרת ישראל נפרד ממכבי תא וחובר לתמיר בלאט בשורות אלופת גרמניה #ליגת_ווינר_סל. בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי: מכבי סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 43:47 אחרי רבע שני בינוני, ובפתיחת המחצית השנייה יובל זוסמן ואות'לו האנטר הציגו יכולת נהדרת, מה שהעלה את הקבוצה ליתרון . זה קרה כשזכה עם נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל באליפות היבשת, בפעם הראשונה בהיסטוריה. מתגעגע למשפחה בארץ, פחות לכדורסל | יובל זוסמן בריאיון. חדשות תל אביב, כתבות וטורים. הישראלי קלע את הסלים המשמעותיים ואף סימן . תואר אלופת אירופה, והוא עצמו נבחר לשחקן .

תואר אלופת אירופה, והוא עצמו נבחר לשחקן . הסווינגמן המוכשר של נבחרת ישראל נפרד ממכבי תא וחובר לתמיר בלאט בשורות אלופת גרמניה #ליגת_ווינר_סל. בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי: בקיץ האחרון הפך יובל זוסמן לאלוף אירופה. הפורוורד הישראלי, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה של יאניס .

הסווינגמן המוכשר של נבחרת ישראל נפרד ממכבי תא וחובר לתמיר בלאט בשורות אלופת גרמניה #ליגת_ווינר_סל. ×' ירושלים - IBBA
×' ירושלים - IBBA from ibasketball.co.il
מכבי סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 43:47 אחרי רבע שני בינוני, ובפתיחת המחצית השנייה יובל זוסמן ואות'לו האנטר הציגו יכולת נהדרת, מה שהעלה את הקבוצה ליתרון . האתגר החדש באלבה ברלין (מתאימה לסגנון שלי), הפתיחה הרעה בליגה (הציפיות שלנו גבוהות . בקיץ האחרון הפך יובל זוסמן לאלוף אירופה. קבוצה נוכחית מכבי תא פלייטיקה. בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי: מתגעגע למשפחה בארץ, פחות לכדורסל | יובל זוסמן בריאיון. יובל זוסמן היה אתמול (חמישי) אחד מהשחקנים הבולטים של אלבה ברלין בניצחון על האקסית, מכבי תל אביב. הסווינגמן המוכשר של נבחרת ישראל נפרד ממכבי תא וחובר לתמיר בלאט בשורות אלופת גרמניה #ליגת_ווינר_סל.

מתגעגע למשפחה בארץ, פחות לכדורסל | יובל זוסמן בריאיון.

בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי: הישראלי קלע את הסלים המשמעותיים ואף סימן . הרבה אנשים הרימו גבה כאשר יובל זוסמן החליט בקיץ לעזוב את מכבי ת"א ולחתום באלבה ברלין. חדשות תל אביב, כתבות וטורים. הסווינגמן המוכשר של נבחרת ישראל נפרד ממכבי תא וחובר לתמיר בלאט בשורות אלופת גרמניה #ליגת_ווינר_סל. הפורוורד הישראלי, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה של יאניס . מכבי סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 43:47 אחרי רבע שני בינוני, ובפתיחת המחצית השנייה יובל זוסמן ואות'לו האנטר הציגו יכולת נהדרת, מה שהעלה את הקבוצה ליתרון . קבוצה נוכחית מכבי תא פלייטיקה. מתגעגע למשפחה בארץ, פחות לכדורסל | יובל זוסמן בריאיון. זה קרה כשזכה עם נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל באליפות היבשת, בפעם הראשונה בהיסטוריה. האתגר החדש באלבה ברלין (מתאימה לסגנון שלי), הפתיחה הרעה בליגה (הציפיות שלנו גבוהות . יובל זוסמן היה אתמול (חמישי) אחד מהשחקנים הבולטים של אלבה ברלין בניצחון על האקסית, מכבי תל אביב. בקיץ האחרון הפך יובל זוסמן לאלוף אירופה.

חדשות תל אביב, כתבות וטורים. הכל על יובל זוסמן באתר טיים אאוט: מתגעגע למשפחה בארץ, פחות לכדורסל | יובל זוסמן בריאיון. האתגר החדש באלבה ברלין (מתאימה לסגנון שלי), הפתיחה הרעה בליגה (הציפיות שלנו גבוהות . הפורוורד הישראלי, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה של יאניס .

זה קרה כשזכה עם נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל באליפות היבשת, בפעם הראשונה בהיסטוריה. ×
×"×"ראפט על שם זאיון: ×"פתעות, טריי×"ים ו×'לי יו×'ל זוסמן - NBA from img.haarets.co.il
קבוצה נוכחית מכבי תא פלייטיקה. זה קרה כשזכה עם נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל באליפות היבשת, בפעם הראשונה בהיסטוריה. בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי: הפורוורד הישראלי, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה של יאניס . חדשות תל אביב, כתבות וטורים. הישראלי קלע את הסלים המשמעותיים ואף סימן . בקיץ האחרון הפך יובל זוסמן לאלוף אירופה. תואר אלופת אירופה, והוא עצמו נבחר לשחקן .

בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי:

הסווינגמן המוכשר של נבחרת ישראל נפרד ממכבי תא וחובר לתמיר בלאט בשורות אלופת גרמניה #ליגת_ווינר_סל. יובל זוסמן היה אתמול (חמישי) אחד מהשחקנים הבולטים של אלבה ברלין בניצחון על האקסית, מכבי תל אביב. קבוצה נוכחית מכבי תא פלייטיקה. תואר אלופת אירופה, והוא עצמו נבחר לשחקן . בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי: הכל על יובל זוסמן באתר טיים אאוט: מתגעגע למשפחה בארץ, פחות לכדורסל | יובל זוסמן בריאיון. זה קרה כשזכה עם נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל באליפות היבשת, בפעם הראשונה בהיסטוריה. הרבה אנשים הרימו גבה כאשר יובל זוסמן החליט בקיץ לעזוב את מכבי ת"א ולחתום באלבה ברלין. בקיץ האחרון הפך יובל זוסמן לאלוף אירופה. האתגר החדש באלבה ברלין (מתאימה לסגנון שלי), הפתיחה הרעה בליגה (הציפיות שלנו גבוהות . חדשות תל אביב, כתבות וטורים. הפורוורד הישראלי, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה של יאניס .

יובל זוסמן / מנ×"לת לי×'ת ×"על ×'×›×"ורסל | ×›×"ורסל ישראלי | עונת 2020-21 : מכבי סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 43:47 אחרי רבע שני בינוני, ובפתיחת המחצית השנייה יובל זוסמן ואות'לו האנטר הציגו יכולת נהדרת, מה שהעלה את הקבוצה ליתרון .. יובל זוסמן היה אתמול (חמישי) אחד מהשחקנים הבולטים של אלבה ברלין בניצחון על האקסית, מכבי תל אביב. מתגעגע למשפחה בארץ, פחות לכדורסל | יובל זוסמן בריאיון. מכבי סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 43:47 אחרי רבע שני בינוני, ובפתיחת המחצית השנייה יובל זוסמן ואות'לו האנטר הציגו יכולת נהדרת, מה שהעלה את הקבוצה ליתרון . הכל על יובל זוסמן באתר טיים אאוט: תואר אלופת אירופה, והוא עצמו נבחר לשחקן .